Dzień Matki to bardzo dobra okazja do zorganizowania akcji promocyjnej w sklepie internetowym promującej Twoje produkty jako prezenty dla mam!

Wiem, że w ferworze codziennej pracy czasem zapomina się o tego typu okolicznościach i nie ma miejsca na kreatywność w sposobach na ich wykorzystanie, dlatego podsyłam Ci 6 gotowych podpowiedzi:

  • stwórz w sklepie osobną kategorię na tą okoliczność. Nazwij ją np. „Dzień matki 26 maja” i dodaj do niej kilka specjalnie wyselekcjonowanych produktów. Dzięki temu bardzo ułatwisz swoim klientom wybór najlepszego prezentu
  • przygotuj graficzny baner na tą okoliczność i zamieść go w widocznym w sklepie miejscu tak, aby zapominalscy klienci którzy trafiają do Ciebie z innych powodów, mogli od razu dorzucić do koszyka coś dla swoich mam. Podlinkuj go pod wcześniej stworzoną kategorię
  • umożliw klientom, którzy nie mogą przekazać prezentu osobiście i wysyłają go bezpośrednio do obdarowanej mamy możliwość dołączenia kartki okolicznościowej, lub życzeń. Wykorzystaj w tym celu możliwości, jakie daje Ci system Twojego sklepu internetowego. Warto zaproponować także pakowanie na prezent.
  • pamiętaj o newsletterze. Nawet, jeśli subskrybuje go kilku-kilkunastu klientów warto go przygotować i wysłać.
  • jeśli możesz, przygotuj z tej okazji specjalne promocje na wybrane produkty, zrób pakiety prezentowe.
  • na koniec, koniecznie poinformuj klientów do kiedy powinni złożyć zamówienie, aby przesyłka z prezentami dotarła na czas.

Na koniec, napisz mi koniecznie jak poszła akcja promocyjna, które działania zastosowałeś i jak duże są ich rezultaty!